Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Mangohoutonline heeft 1355 5 ster reviews 1355
Mangohoutonline heeft 227 4 ster reviews 227
Mangohoutonline heeft 42 3 ster reviews 42
Mangohoutonline heeft 17 2 ster reviews 17
Mangohoutonline heeft 53 1 ster reviews 53

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Robert

    Na lang zoeken naar een geschikte tv meubel, uiteindelijk uitgekomen bij Mangohoutonline.nl. Goede prijs/kwaliteits verhouding, goede service en zeer snelle (op voorraad) levering.

  2. lhh Loth

    Mooie meubel, aflevering zoals gepland

  3. Hoe zou je Mangohoutonline beoordelen?

  4. Lisabet De Queecker

    Snelle en vriendelijke service. Nadien ook opvolging of alles goed is verlopen. Als in toch 1 negatief puntje moet geven dan is het de geur van de doos, deze rook enorm naar mest.

  5. Netty

    Snelle levering alles goed verpakt goede service

  6. dick roos

    prijzen zijn goed en de service uitstekend.

  7. Pascal van Tilburg

    Buffetkast besteld op mangohout online. Hele nette prijzen als je dezelfde producten elders wilt kopen(vaak meer dan €100 meer!). Daarnaast een schatting wanneer het product geleverd wordt. Er stond week 21, het werd week 19(met onze goedkeuring als we dat al wilden). Transportbedrijf Jongstra liet netjes weten dat het geleverd kon worden. Vervolgens afspraak gemaakt en er werd 20 minuten voor tijd netjes gebeld dat ze eraan kwamen. Transporteur vriendelijke jongeman die het zelfs in deze tijd binnen heeft gezet met mijn goedkeuring. Ook was 400 meter lopen met de producten geen probleem omdat hier de straat compleet open lag! Chapeau! Dan de kast zelf; prachtige kast op de site, nog mooier in het echt. Zoals vermeld 2 lossen delen die op elkaar gezet dienen te worden. Alles was zeer netjes verpakt en er kon eigenlijk niets aan beschadigd zijn op die manier. Als ik dan een nadeel moet noemen is het het vele verpakkingsmateriaal wat erom heen zit. Al met al zeer tevreden met de service en het product!