Ik ben echt aangenaam verrast!, deze bestelling, het betalen en ontvangst post NL was een TOP organisatie!, met dank aan alle medewerkers en een sterke management!, het product!, de E-step?, prijsbewust!, in hele goeie staat ontvangen door een héle vriendelijke gentlemen van de post NL!, AWEL JONGENS!, MIJN PETJE AF zunne!👍❤️❤️
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marc Botterberg
- Arthur van der Klaauw
Kleine luchtcompressor om banden op te pompen. Mooi product. Zeer snel geleverd.
Hoe zou je Nr1 Elektrischestep beoordelen?
- Wim van der Pol
Was helemaal
- Johan.
Perfect op de afspaak!!
- Mr. Hj boddeman
Geweldige service hebben via zijn vakantie adres er nog voor gezorgd dat we de steps nog kregen echt top
- Sylvia Colle
Besteld snel binnen