Mijn eerste set besteld, wat een moeilijke keuze want alles is even mooi. Na veel wikken en wegen een aantal stukken besteld. Wat een prachtige sieraden, daar wordt je blij van! Heel mooi gemaakt, ik heb de blauw/groen tinten gekozen en ik kan ze werkelijk bij alles dragen. Dagelijks om, al enige weken, het blijft mooi, ik doe het niet af bij douchen, en ik bestel weer een andere set, de verleiding is groot!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anna
- Joke Sijm.
Heerlijke,transparante,duidelijke,verrassende en vooral mooie ervaring om te winkelen en te genieten van de passende schatten. Blij mee!
Hoe zou je PimpsandPearls beoordelen?
- Nel
Heel fijne webshop met prachtige sieraden! Echt een aanrader!
- Gwenn
Heel tevreden over deze winkel. Mijn pakketje was vertraagd door problemen bij PostNL, maar ik werd heel fijn en snel geholpen door PimpsandPearls. Met mijn aankoop ben ik ook heel erg blij. Het sierraad was mooi verpakt, en ik was aangenaam verrast door de kleine extraatjes die erbij zaten. Zeer zeker aan te raden!
- Aida Me4cedes
Erg fijn en bizonder armbaden oorbellen ketting en service 10+ Mevrouw Aida Mercedes Leening
- MIeke
Snelle levering leuke attentie ( bedeltje) erbij superleuk