3 dozen mooie wijnen mogen ontvangen. Helaas ontbrak 1 fles rode wijn. Kan gebeuren..........er zijn ergere dingen in 't leven. Na een mailtje alles tot volle tevredenheid opgelost. Super snelle reactie! Super service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marc
- Alice van Waas- van Duuren
Heerlijke wijnen en een ontzettend snelle levering
Hoe zou je Dé Wijnclub Online beoordelen?
- H.Pool
Geenprobleem
- Caro
Heerlijke wijn
- Margo van Lint
Bedankt voor de goede service! Nog niet geprobeerd, want daar is het nu te vroeg voor! Maar ik ben er van overtuigd dat ik van deze flessen wijn goed gaat genieten..
- Rosette Rijnsent
Geweldige service! Heerlijke wijn!