Logo's kwamen niet goed op de rugzak. Ik denk dat ze te klein waren. Advies was wel fijn geweest. Levering was goed hoor ;-)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Martin Schoonheim
- Petra Laurijsse-Rombouts
Deze webshop is klantvriendelijk en makkelijk te bedienen/bestellen. Ook denken zij met je mee/zijn erg behulpzaam. Kortom :-)
Hoe zou je Strijklogo's enzo beoordelen?
- Robin Andeweg
Snelle service en fijn dat er op de dag zelf nog een reactie kwam op mijn vraag. Product ziet er goed uit, makkelijk aan te brengen en duidelijke instructie
- Babette de Nijs
Contact via e-mail om verder af te stemmen voelde als korte lijntjes en ook heel vriendelijk meedenkend en oplossingsgericht. Het resultaat mag er ook zijn. Ik ben heel tevreden over de kwaliteit en de service.
- Sien Freeling
Lange levertijd
- Dimitri Callens
snel antwoord wanneer een vraag, snel en goed geleverd