Snelle levering, enige is dat ik 2 namen bestelde voor 2 kinderstoelen en dat de ene groter uitviel dan de ander gezien de hoeveelheid letters is de naam. Had de namen graag evengroot gehad. Goede service verder
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nikki
- Jeftha van der Toorn
Aanrader! Goede service, ze denkt mee en is erg behulpzaam.
Hoe zou je Strijklogo's enzo beoordelen?
- Nadia Keulen
Prima strijklogo’s ontvangen 👍
- Ronnie De Graaf
Snelle levering , product precies zoals verwacht
- Ingrid Pama
Al meerdere keren besteld en erg tevreden! De producten zijn gemakkelijk aan te brengen en blijven goed zitten. Ook de strijkapplicaties blijven na meerdere malen wassen erg mooi!
- Miranda Westerveld-Thoonsen
Denken met de klant mee