Lamp gekocht als kraamcadeautje. Erg mooi geworden. Super leuk cadeau om te geven! Verzending ook prima
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- N. D
- Melissa de Jong-Renning
Mooie producten en hele fijne service! Twee keer een mooie naam lamp als kraamcadeau gekocht en zal zeker nog eens wat kopen bij het houtlokael.
Hoe zou je Het Houtlokael beoordelen?
- E. Ko
Snelle service, prachtig cadeautje!
- Sven en Pien Strijbosch
Prima
- Talyah Donker
Fijn en snel!
- JanetdW
snelle en goede service. Mooi product.