Voor mijn eerste bestelling, heb ik het "brievenbuspakketje" geprobeerd. De inhoud was gevarieerd (make-up en verzorging) en echt meer dan waar voor je geld. Ook leuk dat het producten zijn die je niet makkelijk elders vindt. Ik bestel zeker opnieuw, maar dan neem ik het grotere pakket en kies ik zelf de producten uit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kathy S
- Joan
Fijne producten en een mooie prijs.
Hoe zou je Styletone beoordelen?
- Kimberly Vercruysse
Mij bestelling is nog niet opgelost producten die uitgelopen is is nog niet opgelost
- Els Hultink
Snelle levering en keurig verpakt!
- Rosanne Kelner
Altijd goede service en fijne producten!
- Marlijn Loos
Snel bezorgd met een lief persoonlijk kaartje. Volgende maand ga ik weer zelf een box samenstellen!