Ik kreeg de moederdagbox van mijn dochter, een enorme verrassing. Volwaardige producten voor huidverzorging en een fijne nachtcrème. Ik ben meteen aan de slag gegaan met de highlighter, een product dat ik nooit voor mezelf zou kopen. Op de website en in het begeleidend schrijven, spat het enthousiasme er van af, over de producten en de zorg voor de klanten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Elibeth
- Amber
Ik kreeg de box cadeau, en wat een feestje is dat!! Veel producten, fijne merken en een super handige beschrijving erbij. Ik ben fan!
Hoe zou je Styletone beoordelen?
- Marretje
Goede service, 2 maal een exemplaar dat kapot was of niet geleverd, aangegeven en 3 dagen later bezorgd, super service
- Marielle
Goede service! Vragen worden snel beantwoord.
- Monique
Ik krijg de box ongeveer een jaar nu, elke x een feestje om uit te pakken. Alleen was ik dit x een beetje teleurgesteld, ik ben aan het uitpakken en zie een oogschaduw (wat altijd leuk is), maar hoeveel bruine oogschaduw wil een vrouw hebben? Dit geldt ook voor de lippenstiften, het mag van mij wel wat gewaagdere kleuren zijn. Dit is wat mij een beetje tegenvalt. Voor de rest vind ik het superleuk om te zien wat er allemaal te krijgen is, en om het uit te proberen.
- Michelle VB
Ik vind dit een super leuke box om te krijgen elke 2 maanden. De inhoud heeft mij nog nooit teleurgesteld, altijd waar voor je geld.