Onlangs mijn 4de box ontvangen en 4 zegt al genoeg de eerste 3 waren telkens weer een feestje. De 4de ook, alleen er waren een aantal dingen gemist, waarover ik vervolgens contact had opgenomen met Liset. In no time was het geregeld en de volgende dag had ik de missende artikelen in huis. Dit zegt iets over het vertrouwen van Styletone en dat ze hun klanten serieus nemen. Ik kijk uit naar mn 5de box, maar eerst hier 💝 nog van genieten! Dankjewel Liset
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Astrid
- Zuzana Arendasova
Leuke producten en snele service!
Hoe zou je Styletone beoordelen?
- Caroline Christiana Rietmaeker
Super tevreden van de service en de inhoud van mijn pakketje.
- Judith
De inhoud van het pakketje was beschadigd. Loszittende dop veroorzaakte geknoei met shampoo in de doos. Lippenstift was veelal uitgesmeerd door de doos en zorgde voor vlekken op mijn kleding. Verder kapotte artikelen. Dit heeft waarschijnlijk meer te maken met de pakketbezorgdienst dan Styletone zelf. In het verleden geen problemen gehad. Klacht ingediend en hoop op een goede oplossing. Inmiddels een snelle, keurige en correcte reactie per mail ontvangen. Ik krijg nieuwe producten ter vervanging van de beschadigde toegestuurd. Top!
- Michelle Koek
Er zat een product niet in mijn pakket
- Anita
Goede service en prijzen