Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Juweelwinkel.nl heeft 1676 5 ster reviews 1676
Juweelwinkel.nl heeft 156 4 ster reviews 156
Juweelwinkel.nl heeft 15 3 ster reviews 15
Juweelwinkel.nl heeft 5 2 ster reviews 5
Juweelwinkel.nl heeft 18 1 ster reviews 18

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Frank kenens

    Goed en goedkoop.

    Reageer
  2. Sanne Muntz

    Fantastisch. Hele mooie vintage sieraden. Zeer goede kwaliteit en ook nog eens zeer vlot geleverd en zorgvuldig verpakt. Mijn complimenten!. Sterke punten: Hele goede foto's van de sieraden vanaf meerdere kanten. Duidelijke informatie.

  3. Hoe zou je Juweelwinkel.nl beoordelen?

  4. Demoire

    Top service !.

  5. A.A.Bosman

    Prima.Ben goed op de hoogte gehouden van mijn besteling. Sterke punten: Duidelijke afbeeldingen, maten en prijzen. Direct een mail gehad, over hoe en wat. Prima!!!!! Verbeterpunten: Nee. Duidelijk genoeg.

  6. Mirjan

    Netjes, snelle beantwoording vragen, juiste informatie en prijs kwaliteit verhouding. Sterke punten: Goede foto s, duidelijke info, goede prijs kwaliteit verhouding,snelle reactie op vragen. Verbeterpunten: Kopje nieuwe items op website en overal dezelfde info (bv dikte materiaal, gewicht e.d.)

  7. Van der paauw

    Mooi aanbod, snelle service. Sterke punten: De site ziet er heel betrouwbaar uit, ook staat er alle informatie op die ik als consument wil weten. Verbeterpunten: Ik zou graag na het plaatsen van de bestelling gelijk een bevestigingsmail ontvangen. Ondanks dat jullie er betrouwbaar uitzien, kreeg ik pas na 3 dagen een mailtje met dat mn bestelling voltooid was. Prettiger zou dus zijn als je gelijk na de het plaatsen van je bestelling een mail krijgt met bevestiging en dat verdere info volgt ook over de mail of zo iets dergelijks. Dan zou het prettiger voelen en nog betrouwbaarder maken. Nu zat ik 3 dagen toch een beetje te denken van, wat als het toch niet klopt. Daarom had ik alsnog een mailtje gestuurd.

    Reageer