Ik heb in februari 2026 een wieg besteld. Helemaal mooi. Mijn dochtertje is in april geboren. Wieg heeft tot kort voor de geboorte in de doos gestaan. Nu is de wieg 7 weken in gebruik. Er is al een spijl door midden en niet omdat deze gebroken is, maar omdat de lasnaad niet goed is gedaan. Ook kunnen er spijlen aan 1 kant bewegen. Nu is mijn dochtertje een rustige slaper en nog maar 7 weken oud, maar over een maand durf ik de wieg niet meer te gebruiken. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met deco moda voor een oplossing via de site en whatsapp, maar krijg geen contact. Heel erg jammer dit
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Zuzana Van Delftova
- Stephan
Nette correcte levering volgens afspraak.
Hoe zou je Deco Moda beoordelen?
- Marja Stavorinus
Een kleine miscommunicatie met de bestelling, maar na app contact was het pakket er binnen 2 dagen! Vriendelijk geholpen, een mooi product!!
- Rianne
Prachtige wieg besteld! Hele goede service en goed op de hoogte gehouden van de levering. Ik kon zelf een dag en tijdvak aangeven wat super fijn was. Zeker een aanrader!
- Annouk Burger
Top service goed contact en snelle levering.
- Laura
Mooie producten voor een mooie prijs en snelle service!