Mooie polo besteld. Op het oog goede kwaliteit. Terug gestuurd voor een maatje kleiner. Dit duurde redelijk lang en communicatie was niet goed. Terugsturen op eigen kosten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rik Stam
- Hans Eberlein
Geweldige producten, webshop perfect.
Vertaald met AI Hoe zou je R2 Amsterdam beoordelen?
- Jacqueline van der Lee
mooie prints en goede service.
- Stefan Pink
Super producten!
Vertaald met AI - eddy descamps
heel correct en snel geleverd en mooi verpakt
- Petra Soolsma
Snelle levering, mooie kwaliteit