Hier wordt je blij van. Mooi verpakt met een extraatje. Keurige bon erbij. Top. Ga zo door. Heel erg bedankt
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joke
- Jan Van loon
Alles is keurig verzorgd, en snowwy is er blij mee hij eet alles wat ik besteld heb 👍👍
Hoe zou je Keutel & Ko beoordelen?
- Madelinde Achterberg
Gewoon goede service en producten waar mijn bunnys gek op zijn
- Gea Tijdhof
Leuke artikelen, mooie prijs en goede afhandeling van de bestelling.
- Marleen Broeke
Super leuke vreetzak voor de konijntjes. Webwinkel overzichtelijk en snelle verzending
- Barbara Dewit
Super goede service, alles mooi ingepakt en een persoonlijk berichtje. Top!