Snelle verzending en levering. Altijd super mooie en goede producten :)
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Britt Kuiters
- Denise Haasbroek
Hartstikke leuk ingepakt en altijd een gezellig briefje erbij! Én een snelle levering, wat wil een mens nog meer? X
Hoe zou je Keutel & Ko beoordelen?
- Nathalie Willems
Super tevreden! Snelle levering en altijd een handgeschreven kaartje en iets lekker voor de konijnen erbij. Echt top!
- Senn en bunny Ted
Super snelle levering, leuk contact via ig 💜
- Charlotte Bijsterveld
Snelle bestelling! Super leuke bezorging, heel mooi ingepakt. Precies wat ik besteld heb en de konijntjes zijn er blij mee!
- Wesley Van heesch
Top service