Bestellingen was snel onderweg, alleen jammer dat PostNL er een zooitje van maakt maar dit bedrijf is top
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Conny Nouwens
- Marijke
Had een hooizak besteld voor konijn. Er was een leuk pakketje van gemaakt en persoonlijk bedank briefje. Helemaal top!
Hoe zou je Keutel & Ko beoordelen?
- Kim van Deursen
Super service en top assortiment!
- Petra
Snelle levering, goede kwaliteit
- B Engelbrecht
Alles was netjes ingepakt , snelle bezorging en handgeschreven briefje was super lief plus zeepje kado erbij gekregen. Heel blij mee zal zeker vaker bestellen. Nijntjes waren ook heel blij met alles.
- Jeanine Vd Brand vd Aa
Top service!!