Ik ben via instagram bij de koekatelier van Ilza gekomen en werd helemaal enthousiast over de uitstekers. Afgelopen week voor het eerst een bestelling gedaan,en wat een leuk pakketje zeg. Een briefje met een koekrecept en ook nog een handgeschreven bedank briefje! Ik heb onder andere de pioenroos set besteld met de POP en wat is die fantastisch mooi alleen al zo als uitsteker😃 en je koekje maak je er meteen helemaal mee af😍 Daarnaast ook nog eens super snel met reacties! Al met al dus hele goede ervaring met het koekatelier!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- DanielleAmperse
- Nuni Gomes
Heel klant vriendelijk en snel in afleveren
Hoe zou je Koekatelier beoordelen?
- Melissa Cuypers
Heel vriendelijk, snelle levering, goede kwaliteit stempels
- Ans Schmeitz
Mooie site snelle en gezellige levering dan wil je meteen aan het bakken gaan .