Altijd mooie prijzen. Mooie kleding en goeie service. Snel en makkelijk retour.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nanda Nelis
- Anniek Van Weenen
Snelle levering goede service
Hoe zou je Mini & More beoordelen?
- Marleen
Super snelle levering, en heel behulpzaam na een kleine klacht.
- Anoniem
Goede service en mooie goede kwaliteit en betaalbare kleding. De levering is snel en de kleren zijn netjes verpakt.
- Nicola Adamczuk
Mooi prijs
- Sanne Wijngaarde - de Kort
Mooie kleding en service is voorheen altijd keurig opgelost. Top!!