Leuke prijzen, goede kwaliteit. Netjes verpakt. Goede en snelle service. Altijd leuke kleding, meerdere keren al wat besteld, zowel voor jongens als meisjes leuke kleding. Kom geregeld terug om weer wat leuks te bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M
- Lianne
Perfect! Mooie kleding. Snelle verzending. Bij problemen wordt je goed en snel geholpen
Hoe zou je Mini & More beoordelen?
- Anouk Vullings
Super snelle levering en goede communicatie
- J.M.G. Lenstra
Goed en netjes verpakt zag er allemaal goed uit !
- Mirjam
Leuke prijzen. Mooie kleding
- Laura Huiberts
Fijne prijzen, snel verzonden en ook fijn dat het per shirt goed apart was verpakt!