Goede communicatie over het bezorgen, de bezorger was mooi op tijd en was heel vriendelijk. De kast was goed verpakt, goede kwaliteit. Hij staat ontzettend mooi in onze woonkamer, super blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jackelien
- Jacqueline
Fijn en handig telefonisch en rechtstreeks contact mogelijk. Vriendelijke en doortastende medewerkster kantoor. Nette chauffeur. Fijn communicatie over bezorgtijd en tijdsblok niet te lang. Op tijd en netjes bezorgd. Goed ingepakt,geen beschadigingen. ,Kwaliteit prima. Prijs ook.
Hoe zou je WK Home beoordelen?
- Toon Mulder
Zeer leuke sp
- Joke Flokstra
Betrouwbaar en snel. Mooi en goed. Daar hou ik van
- Moniek
Vanmorgen visgraat tafel met een dressoir gekocht. Super blij mee
- Aankoop eettafel
Hebben een beschadigde tafel geleverd gekregen. De tafel werd ook niet verpakt geleverd. Vervolgens stonden wij open voor een oplossing, maar werd er niet redelijk meegedacht. Reden waarom wij van de tafel af wilden en niet meer wilden omruilen. Toen zouden ook ineens kosten worden gerekend voor retour. De klantenservice verleent geen service, maar stond ons brutaal en arrogant te woord. Achteraf bleek een personeelslid zich versproken te hebben, dat wij inderdaad een demo tafel geleverd hadden gekregen. Vandaar dus de beschadigen. Ontzettend slechte ervaring met WK Home. Heel jammer.