Guy-Yves Michaut
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Zaklampen.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Très bien.
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Très bien.
Goede service. Ik had 2 stuks van 1 model besteld. 1 was tijdelijk niet voorradig. In overleg is mij toen toch eerst 1 opgestuurd. Zonder extra kosten. Inmiddels heb ik het 2e exemplaar ook mogen ontvangen.
Mooie prijzen en snelle levering.
Eerste keer hier iets bestel er is gaan wat is beloofd, dus gewoon goed bij uitstekend hoort iets extra's, wat ???? Wie weet de volgende keer.👍
Levertijd verkorten zou opzicht al een verbetering zijn.
Ik vind het fijn om ze zaklampen te laten graveren. Zijn toch best prijzige lampen. En zo toch eigen te maken. Door de leverings problemen waar iedereen mee kampt hebben ze me netjes op de hoogte gehouden van de voortgang. Even wat langer wachten maar toch de lamp die je wil. De site vind ik ook mooi overzichtelijk en fijn om te vergelijken.