Snelle levering.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Petra Wagenaar
- Miriam
Een pakketje met mozaïek op de KreaDoe beurs gekocht. Ik vroeg er lijm en voegmiddel bij maar volgens de standhouder zou dat erbij zitten. Niet dus bleek bij thuiskomst. Contact opgenomen met Lagarto. Ik kon de ontbrekende materialen bestellen in hun webshop, verzendkosten €7,50. Dus slechte voorlichting en geen enkele tegemoetkoming. En ik zit met mozaïek waar ik niks mee kan nu. Jammer hoor
Hoe zou je Mozaïek Lagarto beoordelen?
- Ellen
Voordat mijn pakket was bezorgd, is er geld terug gestort. Waarom wist ik toen nog niet. Nadat ik het pakketje had ontvangen, bleek het niet volledig. Er ontbrak 1 kleur. Mijn creatie vraagt om 6 kleuren en geen 5. Nu heb ik dus 5 kleuren glas waar ik niet mee uit de voeten kan. Bovendien heb ik nu niet genoeg stukjes om mijn mozaïek te maken. Natuurlijk fijn dat het geld al terug gestort was. Maar ik had het fijner gevonden als er eerst contact met mij was geweest en er samen was gezocht naar een alternatief. (Een andere kleur of de bestelling volledig annuleren) Een telefoontje of e-mail is toch zo gedaan. Daarom heb ik telefonisch contact gezocht, maar dat was geen vriendelijk gesprek. Kortaf en niet hulpvaardig. Volgens degene aan de telefoon waren er geen andere kleuren meer op voorraad. Maar waarom staan er nog wel verschillende andere kleuren in de webshop? Al met al, raad ik deze webshop niet aan! Ik heb nu producten thuis, waar ik niet mee kan maken wat mijn plan was. Heel erg jammer!!
- Alinda de Visser
Supersnel verstuurd en netjes verpakt.
- loes mozaiek
snelle levering en keurig verpakt, misschien een idee als je voor een flink bedrag besteld bv € 100,00 of meer dat dan de verzendkosten gratis zijn !
- Leo van Dijl
supersnel geleverd, goed verpakt, met track&trace nota bene! heel betaalbaar, let wel op de verzendkosten, ik had 1e keer te weinig besteld en moest nabestellen, dus 2 x die kosten gemaakt. Al met al toch zeer tevreden over kwalitatief goede producten, kon nergens anders gekleurd glas vinden tegen deze prijzen/levertijden