Super goede service! Hele mooie sieraden en snelle verzending. Ik ben heel erg blij!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maaike
- Laura Visser
Leuk verpakt ontvangen!
Hoe zou je La Jewelista beoordelen?
- Michelle
Bij mij was iets niet helemaal goed gegaan met het verzenden maar dat werd echt heel snel opgelost. Fijne service via de mail
- Sophie
Super snelle levering. Ik had het de volgende dag al in huis.
- Bas
Kettinkje voor mijn dochter besteld: snel geleverd en mooi verpakt.