Prima op tijd geleverd! Klein presentje erbij ingepakt, heel leuk
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kim Holfert
- Jacqueline Chlod
Goede service, met zorg verpakt, ga zeker opnieuw bij jullie bestellen!
Hoe zou je traktatieshop.com beoordelen?
- Lisa ten Hove
Mooie producten, fijne shop, maar het aantal van de producten klopt niet. 1x zakje te weinig en 2 lolly’s teveel. Lastig als je iets besteld voor een traktatie. Verder netjes en verzorgd ingepakt.
- T
Fijne communicatie. Levering ondanks drukte optijd en volgend afspraak. Nette levering en een lief kaartje als extra. Zeer tevreden!
- Wissam
Goede service en hele leuke dingen!
- Erica van der Vlist
snelle levering