Ik kon aangeven voor welke datum ik mijn bestelling binnen wilde hebben. Dit was 1 dag te laat. En nu ik vandaag de traktatie van mijn zoontje wou maken bleek dat ik te veel bakjes had ontvangen (27 ipv 25) en te weinig zakjes (22 ipv 25) beetje jammer want ik heb ze nu niet kunnen gebruiken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Samantha van Wezel
- Trijntje
Super, hele fijne en snelle afhandeling
Hoe zou je traktatieshop.com beoordelen?
- Miranda
Snel
- Sandra Van klinken
Snelle levering, mooie en goeie kwaliteit.
- Diana Peters
Snelle levering en leuk verpakt
- Verena Van hout
Geleverd op afgesproken datum. Netjes verpakt. Direct mailcontact na verzonden vragen per mail, erg fijn!