Wat ontzettend leuk om op deze manier een brievenbuspakje naar een hond te sturen. En attent dat de bijgevoegde kaart handgeschreven is! En de hondenchocolade is met groot enthousiasme ontvangen :-)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Inge
- Kik Blaauw
Enorm leuk concept en snelle
Hoe zou je Notzohot beoordelen?
- Andrea Zonderman
Prima. Bij de hondenchocolade zat een handgeschreven kaart.
- Marjan Lemmens
Super leuke producten en fantastische service!
- Crista
Het is een goede Service. Mijn honden zijn erg blij met het pakketje!
- Albert Visscher
Snelle en correcte levering. Zondag besteld dinsdag in huis.