Nog steeds niets ontvangen De webshop heeft dit super afgehandeld, dat kom je niet vaak tegen. Complimenten!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joke Polet
- Wendy van den Berg
Fijne webwinkel met mooie kado's en andere producten. Goede en snelle service!!!
Hoe zou je Notzohot beoordelen?
- Dini Boonstra
Top service
- Ime Hüsken
Persoonlijk belletje of er nog iets op de kaart geschreven moest. Klasse ! En pakketje op tijd geleverd!
- Sandra Veneman
Mijn favoriete plek om cadeautjes te bestellen voor mensen met een hond of kat. Originele cadeautjes, mooi en duurzaam verpakt, leuke kaart erbij en snel verzonden. Top!
- Liza Kruisselbrink
Goede service, goed verpakt. Hond en baasje blij!