Heel veel leuke en goede producten in de shop. Voor ieder wat wils en altijd mooi verpakt. En als je het niet helemaal kunt vinden, kun het altijd vragen en wordt er een oplossing bedacht. Allerleukste van deze shop is natuurlijk de humor. En dat je een goed doel steunt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Manon
- Renate
Goede service en zeer vriendelijk!
Hoe zou je Notzohot beoordelen?
- Paul Heijmann
Super origineel, eerlijk, leuk, stipt
- Davey
Goede snelle service met een personal touch
- Angélique
Geweldige service. Er zit namelijk altijd een verrassing bij. Brievenbus pakket is heel fijn maar ook heel leuk ingepakt. Is iedere keer weer alsof je een kadootje krijgt dat je mag uitpakken.
- K. Jansen
Leuk assortiment, snel geleverd en ik vind de opties voor het goede doel, verpakkingen, kaartje met of zonder boodschap echt een bonus.