Hele mooie tas! Heel erg blij mee
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Helena van Mil
- Astrid de Ruiter
Goede communicatie en mooie producten. Wij hadden een speciale wensen en dat is goed opgepakt.
Hoe zou je Swan Market beoordelen?
- cora blanken
wel mail gehad produkt niet op afgesproken moment ontvangen
- Djoeke Hylkema
Goede service en hoge kwaliteit in producten!
- Ischa Havens
Ik moest heel erg lang wachten op een reactie over mijn vertraagde bestelling en ze waren bijna een week niet telefonisch bereikbaar. Dit frustreerde me enorm. Pas een week na kerst (ik had het anderhalve week voor kerst besteld) kreeg ik ineens reactie en een losse mail dat de bestelling was verzonden. Alles lijkt mis te gaan hier: want drie dagen later kreeg ik een mail dat mijn pakket niet is opgehaald (?) en daarom terug is gekeerd. Erg vreemd allemaal.
- Stephanie Meer
Heel erg blij met mijn bestelling, leuk contact met de verkoper en goed en netjes verzonden!