H.
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij The-Twosisters, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Super lieve service.
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Super lieve service.
Niet alleen een snelle levering, het pakje ziet er keurig uit en je ziet meteen dat het met liefde is ingepakt! En dan heb ik nog niet over de prachtige jurk die er in zit! I love The Two Sisters!
Snelle levering en nette levering van een te leuke rok.
Mooie webshop met een prachtig verhaal ❤️ Snelle levering en de pakketjes zijn een cadeautje op zich met een persoonlijk kaartje en vaak een lief cadeautje erbij. ❤️
Zalig een pakje ontvangen van the two sisters. Instant happiness. Zeker voor herhaling vatbaar ❤️👍
De foto's van de rok waren erg blauw-kleurig, de kleuren vielen een stuk paarser uit in het echt. Desondanks is het een fijne rok, waar ik blij mee ben.