Geweldige service, mooie kleding
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Colinda Selder
- karin van der Hoef
Prachtige kleding,
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Seraphim Berger
Mooie kleding, mei aandacht verpakt, heel blij mee.
- Saskia van Poppel
Ik word altijd blij van de site Two Sisters en elk pakketje wat ik binnen krijg is met aandacht, liefde en zorg ingepakt. Het blijft altijd een verrassing hoe het kledingstuk in het écht is en voelt; je besteld natuurlijk altijd via een plaatje op een beeldscherm. Het 'pakt' altijd goed uit haha! Blij met Ingrid en team.
- Neltje
Je krijgt echt een cadeautje voor jezelf. Er is echt zorg aan besteed.
- Hermine Schoneveld
Mooie kleding, snelle levering. Altijd in mooie verpakking verzonden.