Mooie kleding, netjes verpakt en de bezorging was supersnel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Mireille
Mijn eerste bestelling, de Goddess rok. Wàt een prachtig item! Mijn bestelling kwam binnen als een heus cadeautje: verpakt in roze vloeipapier met een persoonlijk geschreven kaartje erbij. De rok is iets donkerder rood dan op de foto's op de site, zó mooi. De info op de site klopt helemaal. Ik ben dik tevreden.
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Elaine
Al een paar x eerder iets besteld in het begin. Maar dan viel de maat helaas erg tegen (te klein). Nu zijn er echter grotere maten, dus ik heb een rok extra lang en Extra breed besteld. En deze is perfect!!!!! Dus nu ben ik superblij.
- Angelique
Prachtige kleding! Erg goede service en snelle levering!
- Silvia De vrede
Suoersnelle verzending. Het pakketje is gewoon een kadootje. Kleding is van mooie kwaliteit en precies zoals op de foto's
- Bep Buur
Mooie stof.Mooi model.Prima prijs