De jurken van Two sisters zijn super maar zijn met mijn lengte (.1 61cm) maat 36/ 38 en zwaar van voren, een moeilijke pasvorm. De gypsy rok is geweldig en draag ik met. plezier! Zo.ook de heerlijke broek van tricot.. een.prachrige kleur grijs.. Ook favoriet. Helaas de.jurken vallen te lang en niet fijn voor zware boezem. 2 soorten nu geprobeerd maar helaas 🙄 Nu zag ik er weer 1 die ik graag zou proberen maar steeds 7.95€ betalen voor de retour houdt me tegen. Verder niets dan hulde... Met warme groet!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jolanda
- Judith
Snelle levering, jammer dat de welkomskorting vervalt bij ruilen. Mooie jurk, geruild voor andere kleur
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Renate Essers
Prachtige jas.. Heel blij mee.. Alleen jammer dat stiksel was over jas loopt stuk was.. Zelf maken.. Te mooi.. Goede service
- Brenda Lemmers-de Cler
Mooi bedrijf, prachtige producten, snelle levering met persoonlijk kaartje.
- Nancy De Becker
Zo ontzettend mooie kledij ook voor plus size , altijd goed en snel geleverd en mooi verpakt. Vaak ook fijne acties en kortingen
- Serah
Ik heb verschillende items besteld bij the two sisters. Een zijden kimono, een katoenen Indiase jurk, 2 ringen en en 2 armbanden. En wat een prachtige items zijn het! De stoffen voelen heel lux en de kleuren zijn echt prachtig. Ook de sieraden zijn echt heel erg mooi. Ik krijg veel complimentjes en de armbanden gaf ik cadeau. Het verhaal van bluehouseproject spreekt me ook erg aan omdat zo ook mijn prachtige aankoop een mooi doel dient! Ik ga zeker vaker wat bestellen.