Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
The-Twosisters heeft 4007 5 ster reviews 4007
The-Twosisters heeft 328 4 ster reviews 328
The-Twosisters heeft 31 3 ster reviews 31
The-Twosisters heeft 17 2 ster reviews 17
The-Twosisters heeft 13 1 ster reviews 13

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Jolanda

    De jurken van Two sisters zijn super maar zijn met mijn lengte (.1 61cm) maat 36/ 38 en zwaar van voren, een moeilijke pasvorm. De gypsy rok is geweldig en draag ik met. plezier! Zo.ook de heerlijke broek van tricot.. een.prachrige kleur grijs.. Ook favoriet. Helaas de.jurken vallen te lang en niet fijn voor zware boezem. 2 soorten nu geprobeerd maar helaas 🙄 Nu zag ik er weer 1 die ik graag zou proberen maar steeds 7.95€ betalen voor de retour houdt me tegen. Verder niets dan hulde... Met warme groet!

    Reageer
  2. Judith

    Snelle levering, jammer dat de welkomskorting vervalt bij ruilen. Mooie jurk, geruild voor andere kleur

    Reageer
  3. Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?

  4. Renate Essers

    Prachtige jas.. Heel blij mee.. Alleen jammer dat stiksel was over jas loopt stuk was.. Zelf maken.. Te mooi.. Goede service

    Reageer
  5. Brenda Lemmers-de Cler

    Mooi bedrijf, prachtige producten, snelle levering met persoonlijk kaartje.

    Reageer
  6. Nancy De Becker

    Zo ontzettend mooie kledij ook voor plus size , altijd goed en snel geleverd en mooi verpakt. Vaak ook fijne acties en kortingen

    Reageer
  7. Serah

    Ik heb verschillende items besteld bij the two sisters. Een zijden kimono, een katoenen Indiase jurk, 2 ringen en en 2 armbanden. En wat een prachtige items zijn het! De stoffen voelen heel lux en de kleuren zijn echt prachtig. Ook de sieraden zijn echt heel erg mooi. Ik krijg veel complimentjes en de armbanden gaf ik cadeau. Het verhaal van bluehouseproject spreekt me ook erg aan omdat zo ook mijn prachtige aankoop een mooi doel dient! Ik ga zeker vaker wat bestellen.