Super blij met mijn geweldige jurk,bedankt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ariadne Antonides
- Bijzondere ervaring
Persoonlijk contact en gevoel dat ik de kleding als cadeau mocht ontvangen, mat zorg ingepakt en met veel plezier uitgepakt
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Skippy
Super snelle bezorging van mooie bestelling en ook nog eens een persoonlijk kaartje en leuk kadootje !!! Ik ben fan 👍👍
- Helma
Snelle levering, mooi verpakt, super kwaliteit !
- Rianda Walk
Ik heb confectiemaat L of xl. Eerste tuniek was maat xl en veel te klein. 2e tuniek maat xxl en nog te klein
- Riet Sinnaeve
Tof artikel!