Mooie jurk en een prachtig patroon! Ik heb hier al vaker besteld en ben zeer tevreden!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wendy Weijs
- Ann
Persoonlijk en mooi verpakt. Het voelt zo als een cadeautje aan, ook al koop je 't voor jezelf. Zelfzorg met een strik errond en dan nog een concept dat zo waardevol is.
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Shasja Dekker
Prachtige kleding, fijne stoffen, mooi verpakt met een leuk presentje erbij.
- Yolanda Kager
Zeer snelle levering, leuk ingepakt en een persoonlijk kaartje erbij erg leuk.
- Anne Delain
Merciii !
- Joke
Wat een mooie jurk!!! En zo fijn dat er in de wat grotere maten zulke mooie kleurige jurken zijn.