Geweldig verpakt, als een kadootje!! Lief kaartje erbij waardoor het echt speciaal voelt. En rap binnen!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mir
- Marianne Triep Vrieling
Goede service, snelle verzending. Leuke persoonlijke boodschap en een attentie 😊
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Tamara V
Helemaal perfect, vanaf de aankoop tot ik het pakketje kon open maken. Erg mooi ingepakt, handgeschreven kaartje en een waanzinnig mooie jurk.
- Welmoed
Fijne kleding, en snelle levering.
- Marjolijn
Mooie producten en goede service.
- Germaine
Snelle levering, mooi en met liefde ingepakt.