Supersnelle levering tijdens drukte voor kerst. Heb mijn mooie jurk ook op tijd ontvangen. Zat verpakt alsof het een cadeautje was. Jurk is mooi, goede pasvorm, mooie halslijn die goed aansluit. Blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- sofie
- Bep de graaf
vol doet naar verwachting
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Lenie
Voelt alsof ze je goed kennen, heel persoonlijk contact!
- Kim
Geweldige service! Klein probleempje met een broek, maar boven verwachting opgelost. Kan niet anders zeggen dan ‘aanrader’. Elk kledingstuk voelt als een feestje.
- Monique de Landmeter
Prachtige en zeer comfortabele broek! Ik had hem al in het rood en wilde dezelfde in het groen 🍃 heel erg blij mee 🤩
- Lilly Ploegmakers
Snelle levering. Net voor kerst nog op tijd in huis. Hele fijne zachte katoen. Even een zoompje erin, want ik draag nooit hakken. Ik voel me helemaal blij worden als ik hem aan heb en de jurk zacht om me heen voel ruizen. Ik heb de neiging om steeds te dansen. 💃