Supersnelle service, heel erg mooi product en met veel zorg en aandacht verpakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bibi
- TEIRLIJNCK RITA
de bestelling was prima , met een handgeschreven berichtje erbij , super !!
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Petra
Snelle zorvuldige levering en mooi verpakt!
- Jeanet
Prachtige rok gekocht met shirt. Precies zoals op de foto's. Vlot geleverd, ingepakt als een cadeautje met een verrassing. Heel blij mee.
- Ranje Louise Sluzewski
Mooie ketting gekocht, giede kwaliteit en levering. Goede prijs en mooi verpakt
- Me ma
Je krijgt waar je om vraag