Hele fijne service, snelle levering en een super fijn, persoonlijk briefje bij mijn bestelling. Ik zou deze winkel aanraden, omdat deze super mooie producten verkoopt, ethisch verantwoord is, én omdat alles met liefde gedaan wordt. Dat is in alle stappen van het proces terug te zien en te voelen. Ik ben ontzettend blij met mijn Gwen jurk en ik gun het iedereen om zich zo fijn te voelen in deze mooie kleding!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Samantha van der Rijst
- Nouka van Staveren
Snelle service, goede kwaliteit en de toon waarmee ze spreken vind ik heel prettig.
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Silvia De vrede
Goed verpakt met een persoonlijk briefje erbij
- Henriette Van der velden
Het is elke keer een feestje om een bestelling van twosisters binnen te krijgen. Mooi ingepakt met een persoonlijk briefje en ook nog eens heel snel geleverd
- Yolande Cosijn
Netjes en super leuk mooi persoonlijk toe gestuurd
- Masja Nielsen
Hele persoonlijke benadering met persoonlijk briefje. Hele fijne ervaring in deze gehaaste en onpersoonlijke tijd! Absolute aanrader ❤️