Mooie spullen met een goed verhaal en mooi ingepakt met een persoonlijk briefje erbij! Zal er zeker nog eens bestellen, de vraag is wat... Het is allemaal mooi
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Susanne Willems
- Nicolle Kern
snelle en goede service
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Nancy De becker
Steeds snelle levering , en super mooie kledij ook heel vriendelijk en steeds bereid tot helpen om de juiste maat te vinden
- Ellie Buijs
Gewoon, heel goed!
- D van de Klundert
Goede service, snelle levering en verpakt met aandacht.
- Helern van Arkel
Leuk verpakt, snelle levering!