Gewoon omdat hun kleding en aanpak bijzonder is.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Angelique Arnoldussen
- Dymphna van der Linde
Mooie, aparte kleding. Goede kwaliteit en service.
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- frea siebring
Snel en persoonlijk
- Sarah
Mooie kleding en de service is uitstekend. Snel verstuurd (via de mail netjes bevestigd en te volgen) en met liefde verpakt, echt een cadeau om te ontvangen.
- Linda
Supersnelle levering met een fijne persoonlijke touch én een prachtig product. Ik ben er heel blij mee!
- Elisabeth van Lierop
Mooie kwaliteit, met faire salarissen voor degenen die de kleding maken en deels hergebruik van stoffen. Snelle reactie bij vragen, supersnelle levering, met zo veel zorg verpakt dat het wel een cadeautje lijkt.