Simpelweg een echt cadeau voor jezelf (of een sister natuurlijk 😉) Ik ben zó blij met m'n gypsy rokken en ik wil ze liefst in alle kleuren. Ik voel me er mooi, stoer, vrouwelijk en krachtig in. Echt een aanrader voor elke vrouw die de reguliere mode ook meer dan zat is!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jenske Huisman
- Els Graat
Snelle levering, mooie, fijne kleding..
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- S. Brooijmans
Mooi, correct en persoonlijk
- Dorine Vollenberg
Mooie kleding, niet alledaags maar bovenal een mooie achterliggende gedachte!
- Joke Van Duijn
Faire prijzen, kleurrijke kleding, gedeelte vd prijs gaat naar een goed doel 😍
- Elize Verkerk
Práchtige persoonlijke service!