absoluut een aanrader! Eerlijke producten en is er iets niet op voorraad wordt je netjes gebeld. Snelle en goede service. Ik heb al meerdere rokken en dergelijke en alles in goede kwaliteit en zit heerlijk . Altijd een mooie persoonlijke boodschap op je pakketje . t zijn toppers met een mooi bedrijf.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- valerie
- Mieke Van Wijhe
Prachtig produkt
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Annemarie van de Meent
Bijzondere webshop. Mooie alternatieve kleding van goede kwaliteit. Snelle levering in een pakketje waar echt aandacht aan besteed is. Bijvoorbeeld dmv een lieve handgeschreven boodschap op de 'pakbon'.
- Nomi De Ridder
Leuke kleding, snelle goede verzending!
- Lonneke Gieles
Een goede en pesroonlijke levering! Er zit een handgeschreven briefje bij! Je hoeft niet lang te wachten op je pakketje! Mooie kwaliteit kleding!
- Denise Jonker
Netjes afgehandeld