De kleding is allemaal zo mooi en de levering is supersnel met af en toe een cadeautje erbij en altijd een persoonlijk berichtje. De kleding vindt je niet in de gebruikelijke winkels en webshops waardoor je je altijd weer speciaal voelt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nataschja Curvers
- Zoe Brejaart
Snelle levering. Mooi ingepakt. Goede kwaliteit spullen. Lief persoonlijk briefje erbij is goede klanten binding .
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Nathalie de Vreede
geweldige snelle service, topwinkel!
- leny langenberg
Het is heel mooi verpakt.Net een kadootje. Er zit ook een lief briefje bij, wat je het gevoel geeft speciaal te zijn. De kleding is erg mooi. Absolute aanrader! groetjes Leny
- marcia Sanders
super
- Olga Driehuizen
In een woord fantastisch, wat een ongelooflijk mooie rok, en zo een lieve boodschap erbij. Die kwam op het juiste moment. Dikke aanrader jullie hebben er een vaste klant bij ♥️