Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
The-Twosisters heeft 4007 5 ster reviews 4007
The-Twosisters heeft 328 4 ster reviews 328
The-Twosisters heeft 31 3 ster reviews 31
The-Twosisters heeft 17 2 ster reviews 17
The-Twosisters heeft 13 1 ster reviews 13

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Nataschja Curvers

    De kleding is allemaal zo mooi en de levering is supersnel met af en toe een cadeautje erbij en altijd een persoonlijk berichtje. De kleding vindt je niet in de gebruikelijke winkels en webshops waardoor je je altijd weer speciaal voelt

  2. Zoe Brejaart

    Snelle levering. Mooi ingepakt. Goede kwaliteit spullen. Lief persoonlijk briefje erbij is goede klanten binding .

  3. Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?

  4. Nathalie de Vreede

    geweldige snelle service, topwinkel!

  5. leny langenberg

    Het is heel mooi verpakt.Net een kadootje. Er zit ook een lief briefje bij, wat je het gevoel geeft speciaal te zijn. De kleding is erg mooi. Absolute aanrader! groetjes Leny

  6. marcia Sanders

    super

  7. Olga Driehuizen

    In een woord fantastisch, wat een ongelooflijk mooie rok, en zo een lieve boodschap erbij. Die kwam op het juiste moment. Dikke aanrader jullie hebben er een vaste klant bij ♥️