Prachtige producten, altijd snel en met zorg, liefdevol ingepakt, geleverd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Linda Kant
- Martine van der Laan
Mooie producten, goede en snelle levering, prachtig verpakt en heel persoonlijke boodschap op de pakbon.
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- lisanne klomp
Prachtige kleding met een mooi verhaal erachter
- Inge
Het is ontzettend leuk om te zien dat een bestelling met zorg wordt ingepakt, met een persoonlijk handgeschreven briefje. Kleding past goed, mooie stoffen!
- Annelies Piessens
Heel snelle verzending, correcte afhandeling van de bestelling. Prachtige kledingstukken!
- Margriet Veldman
Mooie kleding, goede kwaliteit en niet duur. Ben erg tevreden. Vandaag komt er weer een pakketje met kleding en een mooie tas. Ben benieuwd.