Wat word ik hier blij van! De persoonlijke aandacht die het pakketje heeft gekregen. De artikelen zelf zijn echt een cadeautje.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Else Binksma
- M. Hoogenboom-Vrij
Product is zoals omschreven en de verzending is snel en met zorg gedaan.
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Ietje van der Brug
Goede service, vragen worden direct heel vriendelijk beantwoord. Bestelling is mooi verpakt!
- Nellika Morf
Erg leuke kleding die duurzaam ingekocht is. Goed en mooi ingepakt met een persoonlijke note erbij. Super klantvriendelijk.
- Marjon Hermanns-Welters
Snelle levering. Super leuk ingepakt, hierdoor een feestje om uit te pakken. En de levering is precies wat is beloofd.
- Miriam Wolt
Geweldige service en mooie kleurige kleding ,ik raad deze webwinkel aan !