Geweldige service en hele mooie kleding. Ook een lief handgeschreven briefje. Heerlijk om zo’n pakketje thuis te krijgen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Welmoed Huitema
- Denise Bijl
Snelle levering, mooi, verzorgd pakje, goede communicatie en een prachtige rok!
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Desha Van leyenhorst
Hele snelle levering super mooie kwaliteit.
- Jannie de Haan
Goede service, snelle levering, mooi ingepakt, goed verzorgd.
- Ria Dupont van Rheenen
Hoewel de heuptasjes leuk zijn, was het maar goed dat ze inde aanbieding waren, Het was niet dat ze alleen afgaven maar ook de kwaliteit vond ik niet echt denderend. Ik had een bruine en een zwarte besteld, bij de zwarte was de drukker al kapot bij het uitpakken. bij de bruine was de rist niet goed er in gezet en de afwerking slecht ( rafels ) gelukkig ben ik handig en heb ik zelf een en ander op kunnen lossen. Maar als ik bedenk wat de originele prijs was had ik ze acuut terug gestuurd. Ik was even goed best teleurgesteld voor een eerste bestelling
- Karen Vermeiren
Prachtige rokken!! Top service en met zorg verpakt!