Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
The-Twosisters heeft 4007 5 ster reviews 4007
The-Twosisters heeft 328 4 ster reviews 328
The-Twosisters heeft 31 3 ster reviews 31
The-Twosisters heeft 17 2 ster reviews 17
The-Twosisters heeft 13 1 ster reviews 13

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Welmoed Huitema

    Geweldige service en hele mooie kleding. Ook een lief handgeschreven briefje. Heerlijk om zo’n pakketje thuis te krijgen.

  2. Denise Bijl

    Snelle levering, mooi, verzorgd pakje, goede communicatie en een prachtige rok!

  3. Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?

  4. Desha Van leyenhorst

    Hele snelle levering super mooie kwaliteit.

  5. Jannie de Haan

    Goede service, snelle levering, mooi ingepakt, goed verzorgd.

  6. Ria Dupont van Rheenen

    Hoewel de heuptasjes leuk zijn, was het maar goed dat ze inde aanbieding waren, Het was niet dat ze alleen afgaven maar ook de kwaliteit vond ik niet echt denderend. Ik had een bruine en een zwarte besteld, bij de zwarte was de drukker al kapot bij het uitpakken. bij de bruine was de rist niet goed er in gezet en de afwerking slecht ( rafels ) gelukkig ben ik handig en heb ik zelf een en ander op kunnen lossen. Maar als ik bedenk wat de originele prijs was had ik ze acuut terug gestuurd. Ik was even goed best teleurgesteld voor een eerste bestelling

  7. Karen Vermeiren

    Prachtige rokken!! Top service en met zorg verpakt!