Maat klopt kleren zijn mooi en zit lekker
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Aniek Mooren
- Nathalie Hoekman
Een jurkje en een spijker broek besteld. Jurkje is leuk en past goed De broek was een XL maar veeeeelste klein.
Hoe zou je Ladylike Fashion. beoordelen?
- Ciska.
Super leuke jeans voor gewedige prijs 🌈😄. Ik ben super tevreden over de kwaliteit van de producten en de snelheid van het verzenden. Aanrader!
- Kim Evers
Super Service, heel blij met de items 🥰
- Dilan Calgin
Jurk is perfect . Echt heel mooi
- Lente Detollenaere
Leuke winkel met mooie kleding maar helaas item retour moeten doen waardoor ik bijna het item zelf betaal doordat ik verzendkosten moest betalen voor zowel heen en terug weg....