Met liefde gemaakte artikelen. Goede service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Angelique Cremers
- Britt Petersen
Goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Product is super leuk en schattig verpakt. Ik hou ervan.
Hoe zou je Winkeltje van Beer beoordelen?
- Suzanne jansen
Mooi product, heel mooi ingepakt en we zijn er erg blij mee.
- Lisanne Schrijver
Goede service, duidelijk aangegeven wat de verwachte verwerkingstijd is en wanneer het verzonden is enz. Dat is heel prettig. Ook gewoon een hele mooie name tag die ook nog eens leuk verpakt binnen komt waardoor het echt een leuke verassing is!
- Tamara van Zelst
Super leuke penning voor onze hond besteld.
- Meta Wesenbeek
De penning is erg onduidelijk, het botje staat zowat door de letter y in van Mylo en telefoon nr is ook bijna onleesbaar veelte dicht op elkaar !