Keurig verpakt duidelijk in levering. Fijn bedrijf
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jasmin Van Dijk
- Anna
super service weer! toffe kerstkaartjes, leuk, netjes en snel verzonden!
Hoe zou je Winkeltje van Beer beoordelen?
- Els
Een super leuke beker besteld voor mijn buuffie. Snelle levering.
- Manon, Sammie en Dapper
Onwijs blij met de cartoons die Rens gemaakt heeft van mijn hondjes. Ze zijn echt geweldig geworden. Ik kan niet wachten om allemaal spulletjes te bestellen met Sammie en Dapper erop. Hele fijne service en zeker een aanrader!
- Geja
Rens maakt prachtige dingen, ze reageert snel op berichten en de verzending is super en altijd mooi verpakt.
- Wendy Gianotten
Rens maakt de cartoon ontzettend mooi en erg klant vriendelijk. Ze reageert via instagran op vragen erg snel.